کشور از واردات کالای مشابه خارجی در صنعت برق بی نیاز شد

مدیر یک شرکت تولیدکننده تجهیزات صنعت برق عنوان کرد که نمونه محصولاتی داشتیم که کشور را از واردات کالای مشابه خارجی بی نیاز کرده است، برای مثال برای تولید ترمز ABS کابل از کره جنوبی وارد می شد که ما آن را بومی سازی کرده ایم، یا برای یک اپراتور تلفن همراه موفق به تولید کابل شدیم که این شرکت را از ورود مشابه خارجی آن بی نیاز کرد.

عصراقتصاد: نرگس عزیزی از مدیران شرکت سیم و کابل ستاره یزد در گفت و گو با پاون، در پاسخ به سوالی در مورد تاریخچه و تولیدات شرکت گفت: این شرکت در سال 1388 تاسیس شده و تولیدات آن شامل کابلهای مسی و آلومینیومی است و از افتخارات این شرکت می توان به معرفی شرکت به عنوان واحد نمونه استاندارد کشوری اشاره کرد.

مدیر طراحی و تولید این شرکت با اشاره به تلاش این شرکت برای خودکفایی گفت: نمونه محصولاتی داشتیم که کشور را از واردات کالای مشابه خارجی بی نیاز کرده است. برای مثال برای تولید ترمز ABS کابل از کره جنوبی وارد می شد که ما آن را در شرکت خود بومی سازی کرده ایم. علاوه بر این برای شرکت ایرانسل موفق به تولید کابل شدیم که این شرکت را از ورود مشابه خارجی آن بی نیاز کردیم.

وی اصلی ترین نیاز شرکت را برای توسعه بیشتر پایداری شرایط عنوان کرد و توضیح داد: ثابت ماندن شرایط برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار است. تغییرات قیمتی که گاهی اوقات روزانه رخ می دهد و نوسان زیادی دارد برای مشتریان و شرکت ما مشکلاتی را به وجود می آورد.

عزیزی گفت: در حال حاضر شرکت سابقه انتخاب به عنوان واحد نمونه کشور در صادرات را دارد، این در حالی است که عراق یکی از بزرگترین بازارهای ما برای صادرات است،نمایشگاه امسال هم از نظر جذب مشتری برای ما خوب بودده و مشتریانی از شرکتهای نفت و گاز داشته ایم.

برچسب ها تجهیزات صنعت برق توانیر وزارت نیرو صنعت برق

نظرات

captcha